ännu en bodysuit.



Jag älskar E-Slöjds tyger!! Jag blir varm i hela kroppen när det kommer hem ett tygpaket, och när jag öppnar det får jag femtusen idéer på vad jag vill göra med dem.

Detta svarta och grå-randiga trikåtyget gillar jag starkt! Men för att pigga upp plagget så tyckte jag att det behövdes lite sprak! Därav den gröna trikån :) Jag har rosa och turkos med, men här tyckte jag bäst om den gröna. :D

Mönstret är från Ottobre, och jag är fortfarande inte överrens med halsringningen, även om den blev bättre denna gången.. Dåligt med tryckknappar här osså. Kollade efter Pryms knappar i den lokala sybutiken men på kroken de brukar hämta på stod det utgått!! Knas.. Förresten så skulle jag behöva flera hundra tryckknappar, inte 20 stycken.. :)

Kommentarer
Postat av: E

men åhh va avis jag blir. var hittar man såna där mönster. min lillasyster har precis fått barn tänkte sy lite till henne :D

2008-12-03 @ 22:22:17
Postat av: Victoria

Vad otroligt duktig du är på att sy! Det ser så proffsigt ut =D

2009-01-24 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0