julklappar!



Man har ju släktingar som ska ha julklappar osså :) Mosters sjal har jag redan bloggat, men detta broderiet har jag inte hunnit med att skriva något om än. Det är till moster och hennes ständigt ironiska sambo. Om man frågar honom hur dagen har varit så får man alltid samma svar, ungefär samma som på broderiet. dessutom tyckte jag att ramen i vit plast fungerar som pricken över i:et :D




I min mans familj är de väldigt många. När vi bjuder den närmaste familjen, typ syskon och deras barn, så blir vi 19 stycken. Alla dessa går bara inte att handla klappar till, så vi har utvecklat ett "hemligtomte"-system. Min klapp för i år blir ett par hemstickade tumvantar med dekorationer på. Ett lite abstrakt hjärta på ena vanten, och stjärnor på den andra, samt röda glaspärlor. Jag har använt Järbo Raggi, samt glittertråd och pärlor från Panduro. Allt inom budget på 150kr :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0