Ligger lågt...

i tvsoffan :P
 Jag är nu i v35 med stor bebis i magen. Lilleskrutt vägde 4045g när hon plockades ut i v 38+4. Denna bebisen kommer att plockas ut senare, ifall inte förlossningen går igång, och kommer med andra ord väga typ 200g till :) Var på mvc igår och mätte sf, precis samma som Skrutten i samma vecka :)

Iaf, graviditeten har dragit med sig en massa krämpor som börjar bli jobbiga nu. Därför syr jag ingenting tyvärr. Jag har broderat en julklapp, som snart kommer ut här, stickat ett par julklappsvantar som ska dekoreras, sedan kommer de med ut här. Just nu håller jag på med en sjal till min moster, och innan fredag ska jag sy fast "kristyr" på Skruttens pepparkakedräkt till dagislussen:) Så jag har lite grejor på gång, det går bara sjukt långsamt...

Idag har jag gått ifrån mitt handarbete och målat om bebisens skötbord. Det skulle göras och har blivit skjutit på i typ en månad, nu är det äntligen gjort! Nu måste jag genast kompensera med lite stickning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0