Smått,smått...

Igår fick jag lite gjort! Jag lyckades lura åt mig en egen förmiddag, utan jobb eller andra åtaganden. Helt otroligt! Senast jag var ledig satt jag som en zombie framför Discovery i 3½ timme :P

Iaf, igår kom jag igång. Letade fram en Ottobretidning med mönster på bebismössa, och klippte ut tre stycken i storlek 38cm. Fast de blev nog större, med all sömsmån :P Det blev iaf en i E-slöjds trikå, gul och rödrandig, en i det gamla hederliga kanintyget *jajemän, jag har kvar fortfarande :)* och en i ett grått tyg med svarta stjärnor som jag köpte på Jofotex i november -07.

Jag hann sy ihop själva mössdelarna på den randiga, men fick ha Skrutten i knät när jag skulle sy stickningarna.. Då kom jag på varför jag brukar låta bli symaskinen när hon är hemma :)
Det var iaf skönt att komma igång igen, lite läskigt att sy så smått, men det är väl lika bra att vänja sig. Jag har ju ända till nov/dec på mig :D

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0