tokkabilvantar.

Min dotter älskar krokodiler. Hon har minst två låtsas-"tokkabiler" som bor i duschen. Nåde oss föräldrar om vi glömmer att de ska med ut ur duschen efter dagens badstund :)

Så, när jag hittade mönster på krokodil/aligator/varg/drak-vantar på Sysidan, sparade jag så småningom beskrivningen. Det blev ett par vantar med till slut!
Lilleskrutten älskar dem, trots att första provningen gick åt pipan :P Det var verkligen kul att hon gillade dem, för de är så roliga! Både att sticka och att se på.


Kommentarer
Postat av: June

Jag skulle vilja se det barn som INTE älskar dessa vantar, de är ju helt underbara!!

2008-10-12 @ 17:03:45
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0