Alvgrodans mammahood

Letade upp en Burdatidning i mina gömmor, som jag visste innehöll mönster på mammakläder. Jag tycker att det är svårt med mammakläder. Både att shoppa och hitta som mönster... Detta mönster var det jag  hittade som jag tyckte minst illa om :P

Tyvärr blev jag inte helt nöjd, men det tror jag handlar mest om min egen kroppsform.. På bilden syns det inte, det syns knappt att jag har stor mage ens :P Men mina tuttar gör att tröjan blir tajt under armarna, vilket är ett ganska vanligt och irriterande problem för min del :P
Tyckte osså att den blev knölig vid dragkedjan, p.g.a infodringen.. Men men, det gäller nog att använda den lite med. Nu har jag trots allt en tröja jag kan knäppa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0