Puh!

Kikade in här och kollade statistiken. Va glad jag blir! Trogna läsare, trots att jag inte skrivit något på länge:)

Den senaste tiden har det fortfarande inte blivit mycket gjort. Nu är iaf även det rosa nattlinnet färdigt, men det ligger i tvätten, eftersom LilleSkrutt spillde yoggi på det igår kväll.
Jag pysslade ihop en volangkjol till Skruttens dagispåskfest i veckan med. Den hade hon ihop med tunikan jag sydde till Luciatåget förra året. Det blev många komplimanger från dagiskamraterna, medans personalen funderade på var de hade sett tygerna. Kjolen var nämnligen sydd av två gamla påslakan, superenkelt! :)
Tyvärr hann hon ta av kjolen innan jag kom ihåg att jag skulle ha fotat henne. Hoppas jag kommer ihåg det nästa gång hon har den på sig.

Förra helgen var jag hos svärmor, som lärde mig grunderna i virkning, så nu virkar jag planlöst. Just nu har jag en fyrkant i blandade färger på g :P Jag ska försöka ta mig i kragen och faktiskt få till något.

Jag har så otroligt svårt att få till pysseltid just nu. Och dessutom får jag abstinens, eftersom mitt pyssel är det bästa jag vet. Irriterande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0