Stickad "tokkabil"



Min Lilleskrutt älskar krokodiler, fråga mig inte varför, men de är tydligen de härligaste djuren i världen. Så när jag hittade en stickad krokodil på Sysidan lämnade jag kommentar och och frågade var man kunde hitta mönstret.
Snälla människan delade inte bara med sig av mönstret, utan översatte det från engelska till svenska åt mig! På Sysidan finns det fantastiska människor!! :D
 
Jag stickade krokodilen i garn som jag fått av svärmor, egentligen kanske den skulle stickats i mörkare grönt, men jag bor i skogen utan bil, så det fick bli det gröna garnet jag hade :)

Dottern blev nöjd iaf

Kommentarer
Postat av: Sofi

Skitsöt!!

2009-02-09 @ 21:02:01
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0