GBG!!!

Var i gbg utan barn, bara mannen och jag. Hittade Strikk, som jag verkligen kan rekommendera för alla som älskar stickning. Jag handlade för alldeles för mycket pengar :P Bara garner och två böcker efter en hel dag i stora staden :)
Jag ska återkomma med bilder med. Har fått en beställning på barnkläder som jag syr lite på. Inte många plagg, men här hemma går allt i snäijlpäijs så det tar sin lilla tid. Har en vecka på mig innan det ska vara klart iaf.

Stickar lite med, i reklampauser och under sporten och så :)


Kommentarer
Postat av: Clara

Tack för din kommentar på min blogg!

Läser hos dig att du varit i Göteborg nästan samtidigt som jag var i Alstermo...

Visst var jag på eran loppis, den var verkligen fantastisk. Hittade världens finaste 50-tals lampa där, och en hel massa annat fint också till priser som inte finns i gbg. Goda pizzor har ni också, jag är kompis med pizzeria-ägaren.

/Clara

2009-08-06 @ 08:39:41
URL: http://clarastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0