Ooh! Aah!

Inga bilder idag heller. Ungarna envisas med att gnälla som galningar eller inte sova, så det blir inte mycket gjort på pysselfronten. Saker och ting blir dock beställda! Jag brukar tackla mina pysselsvackor på det viset, jag shoppar på mig material eller inspiration tills jag kommer igång igen :)

Denna gången har jag köpt en underbart härlig väska till... Mina stickor! Jag har alla mina stickor ihopsurrade med gummiband, i en tygkasse undanlagda i en hattask i mitt syskåp. Vilken lång mening :P
 Iaf! Det är en hård väska med "pärmringar" i, fattar ni vad jag menar? I dessa ringar har man fyra olika sorters fickor, ficka för smala stickor, tjocka stickor, rundstickor och en helt vanlig ficka med blixtlås. Denna fantastiska väska kommer från Namaste Needles, som även gör stickor i glas, underbara grejor, men jag ser redan hur LilleSkrutt använder dem som näspetare, eller ännu värre, nått slags tillhygge på skrovligt underlag. Så, inga glasstickor för mig, än på femton år:)

Väskan, med extra fickor, jag kunde inte låta bli, ska anlända inom fem till sju dagar. Åh, det kliar i mina organiseringstörstande fingrar! Jag vill göra listor på vart alla mina pinaler ska placeras, men det tänker jag inte göra, för jag har ett liv :P  Annars kan jag gärna ha livet på paus tills jag har fått organisera min fantastiska väska... Fast, jag kanske borde ta hand om min familj istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0