Torrt på pysselfronten...

Nja, det blir inte mycket gjort nu för tiden alltså. Jag har tagit tag i min mammaform, så jag försöker motionera två timmar om dagen. Det, ihop med att man ska äta, andra ska äta, dagishämtning och lämning, vilopauser osv, så blir det inte mycket sytt.
Det blir lite stickat, men eftersom jag inte har tid att sticka varje dag, så tar det sin lilla tid...

Just nu har iaf två stickningsprojekt igång. En bolero i estniskt handfärgat ullgarn, den är nästan färdig, har ungefär en fjärdedel kvar. Sedan ska det iofs virkas en kant runt om hela, så å andra sidan så har jag en bit kvar :P Sedan har jag åtagit mig att sticka ett par vantar till min bloggdesigner :) Har börjat på handledsmudden på den första iaf, så jag har åtminstone kommit igång.

Sedan skulle jag behöva sy en höstjacka i 74 till LillGrodan, den är fortfarande en idé i mitt huvud... Frågan är om den hinner komma till innan den är överflödig. Eller för liten för den delen. Hon skulle dessutom behöva en hel garderob i 74, och storasyster skulle behöva en hel dagisgarderob :P Jag skulle behöva ta mig tid... Men jag är dålig på att prioritera just nu :P

Iaf så kommer bloggen byta skepnad så småningom, det ska bli himla kul, eftersom jag själv är så okunnig att jag håller mig lååångt bort från alla inställningar som betyda förändring på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0