Att vara med i en KAL.

Knit-A-Long...
Det krävs ju ett visst ansvar. Sticka de underbara mönster du får gratis, och lägg ut dem på den blogg din KAL visas på...

Jovisst. Jag stickade dessa två (eller tre) vantar i våras, sedan har de förblivit obloggade. Tills idag. Än värre är att jag ligger efter med fyra par vantar, från juni och fram till september. Men nu är mönstrena åtminstone utskrivna, och junivantarna började jag på igår :)

Här kommer det iaf bilder :)


Första paret vantar :)



Andra paret ser ut så här. Den översta bilden är på Tfans vante. Minstingen blev lite avundsjuk :) Tfan hittade garnet i favoritgarnbutiken, och efter en stund valpögonblick så gick jag med på att sticka ett par till honom med. Hans är grå, och mina på nedersta bilden, är mossgröna. Fast det syns ju inte så bra på fotot, men iaf :)

Så fort min kära brudtärna har hört av sig, så ska jag lägga ut bilder på hennes raggsockar. Hon beställde dem för.. En knapp månad sedan? Iaf, jag kom faktiskt ihåg att fota dem innan jag tejpade igen paketet, men jag vill inte lägga ut dem innan hon har fått dem. Nu hoppas jag innerligt att de passar :P Nervöst att sticka till andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0