Islandströjan.

 
Äntligen blev min islandströja klar! Jag blev så himla nöjd, vågade knappt hoppas att den skulle bli så bra som den till slut blev.
Nu är den både blockad och halsringningen är vänd inåt och fastsydd. 
 
Den lilla bubbligeten på oket minskade efter plantorkningen.
 Är väldigt nöjd med färgerna med!
 
Det har inte blivit mycket gjort de senaste veckorna, varken handarbetat eller bloggat. Jag har haft ont i båda knäna i omgångar, ont i ryggen och ischias, en seg förkylning och magsjuka.. Inget av detta har direkt främjat handarbetslusten.. När jag väl har varit frisk så har något av de tre barnen varit sjuka. Nu senast låg maken däckad i magsjuka så att jag inte kom åt systugan, ni förstår min misär..
 Igår fick jag äntligen sätta mig vid maskinerna, inlägg om det kommer förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0