En liten klänning.

 
Bästa vännens dotter växer så det knakar! Jag har sytt en del till Tårtsmulan innan, men nu önskade min vän en klänning till barnet. Det är alltid kul när detta barn ska få kläder, eftersom jag vet precis vad jag ska hitta på. Jag får oftast fria händer, och det brukar sluta med att det blir plagg i tyger jag själv hade velat klä på en bebis just nu. Underbart!
Det roliga med att sy själv är ju att man får välja stil själv, och tänk friheten att kunna klä på sin dotter en klänning utan rosa, spetsar eller frill. Det älskar jag! 
 
 
Här syns baksidan på klänningen med. Jag är nöjd med mitt arbete och föräldrarna blev nöjda med plagget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0