Många mössor, och en pyjamas.

 
Idag har jag sytt. Men inte till mig själv, vilket jag börjar sakna nu.
Men, det har blivit mössor! Den här ovan är till barnens fyraåriga kusin som vi ska träffa på lördag. Hennes mamma har varit med och valt tyg via sms ☺️
 
 
Sedan ville mellanbarnet ha en egen mössa efter att ha valt tyger till presentmössor. Så denna fick det bli. Den satt på under middagen, så jag gissar att den fick godkänt.
 
 
Och det var väl klart att minsting med skulle ha egen rosettmössa. Där gick jag in och valde tyger helt på eget bevåg.
 Mössorna till mina ungar sydde jag efter att vi kommit från förskolan. Innan dess sydde jag en en pyjamas till minsting, eftersom det fortfarande gapar tomt i sovlådan.. Samma mönster som förra gången, alltså hel dress från Heilt Spesielt og Jubel, förstorad till storlek 110.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0