Ett pepparkakshus till :P

Jo, det blev ett hus till idag. Fast det första blev bäst, mest för att jag gillar den modellen mer.  Så delar av dagen har gått åt till fixa med det.
 Kom upp sent idag med, med julshopping-baksmälla :P Ont i huvudet, och allmänt segt, som jag brukar vara efter att jag varit bland mycket folk. Tfan väckte Aimée 09:45, då hade hon sovit hela natten, från 20:00 kvällen innan :P

Var ute och gick en runda idag. Samlade ihop lite granris att lägga i vår kruka på tomten. Innan stack det bara upp några vissna pinnar ur den. Det var inte särskilt trevligt :P Men nu är det det. Kändes iofs ganska muppigt att gå in på ica med hela varukorgen under vagnen full med granris :P

Det har varken blivit sytt eller cyklat idag. Får se om jag kanske kan ta mig själv i kragen imorgon. Satte mig faktiskt med lite sy igår iaf. Satte dit applikationerna på julklappar till tre av Aimées kusiner. Nu ska de sys fast ordentligt och namnlappar ska fästas, innan själva syendet börjar.

Har skrivit julkorten idag med. 16 julkort blev det i år. Inte så mkt, men det känns konstigt att skicka till en del släktingar.. Så det har jag slutat med :P Jag tror inte att de märker att jag inte skickar nått iaf :P

På lördag kommer förhoppningsvis Becky och hälsar på. Det ska bli kul att träffa henne, det var så länge sedan. Tror att det var när vi var på IKEA med min bror, i somras. Det var verkligen ett tag sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0