Förkyld helg.

Aimée blev mastodonttäppt i fredagskväll, och sedan dess har vi levt i någon slags förkylningsbubbla här :P Det började lite grann i fredags förmiddag, snorig och lite rosslig. Men på kvällen togs det i ordentligt. Hon vaknade var 30-45 minut från det att vi la henne vid 20:00 till 23:45, sedan började hon om vid 04-tiden på morgonen. Hon som brukar somna som en klubbad säl vid 20:00 när vi lägger henne.
  Igår var det lite bättre på dagen, fast väldigt rinnigt i näsan. Det tog ungefär en timme för henne att somna. Men idag har det varit bättre. Efter lunch har hon inte snorat något, och hon hoppade över middagsluren och busade runt som en galning här hemma ikväll, så vi kan nog friskförklara henne nu :P Somnat verkar hon ha gjort med :)

Försökte beställa tyger idag, men den sidan jag beställde från var knasig. Jag vet faktiskt inte om det blev något beställt. Fyllde i allt som det stod beskrivet, men efter näst sista steget kom jag tillbaka till steg 2, när jag skulle ha kommit till steg 4 och beskedet om en genomförd beställning.. Knasigt. Nu väntar jag tills imon, och kollar om jag får något mejl om nån beställning, annars försöker jag igen.

Imon är det ju vanlig måndag igen. Tfan ska jobba halvdag, sedan kommer han hem och duschar och äter, sedan ska han vidare in till växjö, för att gå till neurologen. Aimée och jag ska på hennes första besök hos tandläkaren vid 13:00. Vilket betyder att det blir lite knas med mattiderna imon, men det får vi väl leva med.

Annars är det som vanligt. Jag har kännt mig trött och slö hela helgen, men det är väl vintern/kylan/snön/humöret. Bara att välja.. :P Det blir nog bättre snart. Jag har redan börjat planera lite julklappar, och det brukar alltid hjälpa. När andra köper födelsedagspresenter till mig, så köper jag julklappar till dem. :)

Jag har en önskelista i år :D
Lampan jag såg i skylten på Råsmarks *Fråga Tfan, han vet*
Vita och rosa SkullCandylurar med fluff..
Syprylar, typ snedslå, muddväv, velour eller gamla 70talstyger
Prymtång *som man använder istället för hammare när man ska ha i tryckknappar i små kläder*
En resa till Jofotex. *www.jofotex.se där finns karta :P*
Dr Martens *RIKTIGA vinterskooooor!!*
Tatuering
....Det var säkert mer, men det var nog inte viktigt eftersom jag inte kommer ihåg det :P

Nu ska jag glo på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0