Sovmorgon.

Jupp. Vaknade i lillasysters säng vid 07:20. Jag som brukar vakna till runt 06.. Det är inte samma sak att sova borta :P
Satt vid tv: och tittade på dokumentären om Victoras Hjärta. Det är helt ofattbart att ett barn kan bli så sjukt. Vad gör man som förälder? Min Aimée har haft fyra större förkylningar sedan hon föddes, inget som har behövt medicineras. Jag kan inte sätta mig in i den situationen, det är omöjligt.

Ringde Tfan sedan. Allt hade gått bra med Aimée, precis som vi trodde. Hon hade t.o.m lagt sig för att sova middag i tv-soffan, själv. Det är något hon bara gör med honom. Ska hon sova middag med mig så ska det nattas, och kramas och vaggas.. Fast hon är ju inte dum, hon vet väl att hon kan göra så med mig.. :P
  Gäspade som en galning när jag pratade med Tfan, så tanken var att jag skulle gå och lägga mig efter det... Men jag råkade fastna på msn. Trevligt med lite sällskap sådär på kvällskvisten:) Insåg helt plötsligt att jag hade druckit dåligt under dagen, och dessutom var jag sjukt röksugen. Det var bara att göra sig iordning och kräla i säng.

Fast det tog en stund att somna. Innan jag hade kommit överrens med mig själv att de knäppande ljuden troligtvis inte var något farligt.. :P Så här i efterhand så var det bara elementen som knirrade.. :) Det är inte samma sak som att sova hemma.. Lillasysters säng är dessutom supermjuk, så drar mn upp knäna så sjunker man ner i madrassen och blir till en liten boll :P Men då håller man värmen bra :D

Duscha kanske skulle vara nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0