Tandläkarmåndag.

Idag har Aimée varit hos tandläkarn för första gången. Hon fick en gul tandborste, som hon valde själv. Och jag fick en lapp med vanlig info. Snöat har det gjort idag med, så det var på med overallen, knata bort till tandläkarn, Aimée lyckades somna i vagnen fem minuter innan sin tid, av med kläderna, in hos tandläkarn i 25 minuter, på med kläderna igen, hem, och av med kläderna! Fyra ombyten på en timme, det är inte illa för en tjej som inte ska på fest :P

Annars har dagen faktiskt varit lugn. Tfan jobbade tre timmar på förmiddagen, och kom hem medans Aimée och jag var på väg hem från ica. Sedan åkte han in till växjö för att gå till neurologen. Han lyckades hinna upp till House of Pain med, och boka en tid till sig själv.. *morr :)* Det visade sig att vår tatuerare ska flytta hem, dvs bort från växjö, i januari. Han och tjejen väntar en liten som ska anlända i december nån gång. Och så är det tydligen dags att flytta hem igen. Jag håller bara med. Jag har inte saknat min familj så mycket innan, som jag gör nu när jag själv blivit förälder.. Synd bara att favvotatuerarn ska försvinna. Känns konstigt att gå till nån annan, trots att man vet att den andra killen är hur bra som helst :P
  Tfan har köpt födelsedagspresent till mig idag! Åh, jag är så nyfiken att jag kan spricka, men jag tänker ändå inte tjata, för då blir det junte kul :)

Fick iväg beställningen på finaste velourtygerna igårkväll med. Och idag hade kommit ett bekräftelse mejl och "dinorderärskickad"-mejl :) Dessutom hittade jag ett fint trikåtyg som är grått i botten med svarta stjärnor på.. Det kunde jag naturligtvis inte låta bli, så jag har beställt en meter av det med :P Märks det att jag laddar inför något? Ledig-från-barnet-perioden! :) Jag älskar min unge, hon är finast i världen, men jag längtar efter att få tid för mig själv. Göra saker som är jag, Fia, inte jag, mamma :)

Imon är det vanlig tisdag. Det händer inget. Mamma och pappa Uffe skulle komma förbi nån eftermiddag, men idag visste de inte vilken dag det blev, så onsdag eller fredag räknar jag med. :D
Aimée och jag ska väl umgås som vanligt. Se om det snöar hela morgondagen osså. 

Film ikväll igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0