Bye,bye Lunarstorm!

Jag har tröttnat på Lunarstorm! Nu får det vara nog. Vuxen som jag är, har jag skaffat mig en riktig blogg. Tadaaa! :)
Sitter vid matbordet och skriver lite snabbt innan Lillskruttan ska väckas och ha frukost. Får väl se hu lång tid jag får på mig :P Kör en snabbinfo så länge.

Jag kallas för Fia. Bor i Alstermo med min man Tfan och vår dotter Aimée. Vi har ett hus som vi älskar men som aldrig blir klart :P När jag inte är mamma så är jag en sjukskriven snart 24-åring, som älskar att sy, sticka, shoppa och motionera. Samlar på tatueringar, tidningar, tyger, kläder, böcker, skivor, mössor och vantar, sneakers, foton... Det finns ju så mkt att samla på.. :P

Viktigaste personerna är min man Tfan, vår dotter Aimée, mamma Kicki, pappa Uffe. Även lillebror och lillasyster hamnar långt upp på listan :) Svärmor likaså. :)
Viktiga prylar är min kamera, vagnen Brio Racer, datorn, symaskinen och Tfans stereo.
Saker jag gör varje dag; byter blöjor, torkar matbordet, kramar lillskruttan, sms:ar, tittar på tv, lagar nån slags mat, fotar, kramar Tfan, röker, dricker te, går promenad, pratar med mamsen i telefon, duschar och leker med Aimée.
Tycker om fina höstdagar, riktiga vänner, att ge bort presenter, att få kramar...

Fortsättning förljer, hörde Aimée från övervåningen. Nu börjar dagen på riktigt :D

Kommentarer
Postat av: Hannie

Weee! Fan vad kul att du skaffat bloggas du med! Läggs till i favoriter direkt! Jag sov i sängen i natt ... efter att ha slumrat till nån timme i soffan först :P Fan vad dum man är som inte inser att man kommer somna om man hasar ner och halvligger i soffan :P "Nej jag ska bara blunda genom reklamen" YEAH RIGHT! :P

2007-10-26 @ 11:04:07
URL: http://cedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0