Förvirringen är total.

För första gången på länge så sov jag inte rakt igenom natten. De senaste veckorna har jag sovit från det att huvudet låg på kudden, tills *oftast* mitt larm ringt. Inte inatt. Vaknade 01:22, tror att det var av mig själv. Sedan igen vid 05:00, men då kollade Tfan vad klockan var på sin mobil, så hela rummet lös upp :P Osså vaknade jag igen vid 06:30-nångång av att Tfan gick i trappan. Och nu strax innan 07:00, men då av mitt larm. Och här sitter jag nu :P

Men det knasigaste var att när jag väl vaknade så hade jag ingen som helst koll på vilken dag det är idag. Min hjärna hade allvarliga problem med att komma fram till vilken dag det faktiskt är. Det kunde helt enkelt inte vara onsdag, för det lät alldeles för bra. Är det onsdag, så är arbetsveckan snart slut, vilket betyder att det nästan är helg... :P Men samtidigt kan det inte vara tisdag, för det var det ju igår.. Till slut kom hjärnan och jag överrens om att det faktiskt är onsdag idag :) Problem solved..

Dagen lär bli som vanligt. Tfan har bett mig tvätta lite, och det ska jag försöka komma ihåg. Är urdålig på att komma ihåg tvätten. Tvättstugan har vi källarn, och det är väl delar av problemet. Man måste ner där varenda gång man ska tömma en maskin eller fylla på, hänga upp. Dessutom så hör man inte maskinen till mellanvåningen, så jag glömmer alltid vad jag håller på med. Två timmar senare kan jag komma på att jag faktiskt hade lagt i en tvätt.. :P Men det har lättat lite, så vi får se hur det går idag. Får se om jag planerar nån middag idag. Jobbar Tfan över så känns det meningslöst. Då får han äta rester. :) Borde ringa F-kassatanten med.. *gnyyyy*

Vi är bjudna på kalas i helgen. Tfans systerdotter fyller 13 år. Stora tjejen! Jag har inte riktigt fattat att hon fyllde 8 år den hösten Tfan och jag blev ihop.. Va fort tiden går!  Hursomhelst, det ska bli kul att träffa familjen iaf. Alltid trevligt, även om jag är helt tom i bollen när vi kommer hem igen :P


Nu ska jag plocka undan frukosten och njuta av den sista stunden innan Aimée vaknar och vill stiga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0