Rise and shine!

Puh! Aimée vaknade tidigt idag. Eller, ja, hon har varit vaken till och från sedan 05:45 ungefär, men då orkae jag verkligen inte stiga upp. Hasade mig ur sängen 06:50, tio minuter innan mitt larm skulle sätta igång. Aimée somnade om en stund, så jag hann iaf äta mina flingor för mig själv.  Nu sitter hon med vid matbordet och äter på sin smörgås. Grötens dagar är över. Skönt på ett sätt, för då slipper jag kleta med det på morgonen. Dessutom blir det mindre disk av yoghurt och ostmacka :)

Jag misstänker att det är russinen som gör att Aimée vaknar tidigt. Hon fick en liten ask både igår och i förrgår, och hon har sovit dåligt båda nätterna. No more russin!

Idag blir det slappt, tror jag. Ska väl gå en runda på förmiddagen iaf, sedan får vi se. Har klippningen beställd vid 15:45 med, men det är det enda planerade för dagen..

Nu är skruttans frukost slut. Bäst att plocka undan innan det börjar flyga skedar och tallrikar över hela matrummet.. :P
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0