Måndag igen!

Puh! Var uppe i 30 minuter mitt i natten med en Aimée som minsann var vaken och har kommit på att man kan klättra ur sängen :P 06:30 kom hon in och la sig i min säng. Jag tog över Tfans säng så länge. Vi kom iaf upp till slut, i med frukost och borsta tänderna. Sedan bar det av till dagis och jobb. Denna veckan blir det konstant jobb igen, och ingen egentid. Najs. Jobbade snabbt idag, så jag hann med tio trappor på 2½ timme istället för 3½ timme.. Tänk vad man kan lyckas med när man blir effektiv! :P Hade hunnit med minst tre trappor till, men alla garn var antingen i tvätten eller smutsiga :P Typiskt!

Jag har iaf hunnit äta lite i lugn och ro. Om 20 minuter ska jag knata iväg till dagis och hämta skrutten. Måste ta mig till ica med, och till jobbet för att fixa med tvättmaskinen. Det får nog bli vagn idag. Vad nöjd Aimée kommer att bli.. Not :P

Mitt internet är sporadiskt.. Väldigt roande när man skriver blogg, och får se till att man öppnar ny flik innan man publicerar :P

I lördags jobbade jag. Sin vana trogen vaknade Aimée skittidigt, och 05:30 gav Tfan upp och gick ner med henne. Vid 07:30 steg jag upp, och då behövde Tfan gå och lägga sig igen, så jag kom inte iväg till städningen förrän 11:15, och när jag väl var färdig hade ju nästan hela dagen gått :P Typiskt igen!

Denna månaden kommer jag upp i sjukt många timmar! Ska jobba 40 timmar, men med bara trappstädning blir det typ 25-30. Denna månaden är jag uppe i över 50 timmar.. Det blir najs vid nästa lön! :D

Näe, ta sig samman kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej tjej!
Det verkar gå bra med jobbet! Känns allt bra och så?
Från att vara hemma en del till att gå till 100% är ju en omställning!:D

2008-04-28 @ 11:52:08
URL: http://ampernos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0