Sjuk på jobbet :P

Jo. Igår var Tfan hemma och var sjuk tillsammans med Aimée. Han är osså dassig, så det funkade bra. Aimée mådde bättre igår. Hon åt all mat hon fick och var sitt vanliga knas :) Så idag fick hon gå till dagis.
 Jag mådde inte heller bra, varken idag eller igår. Illamående, den sorten som känns som en cider för mycket :P. Feber och huvudvärk. Osså mens på det! Härligt!! Men, mitt jobb blir inte gjort om jag inte gör det, så jag släpa iväg mig idag med. Med kroppen full av Ipren :P Det är nog första gången, någonsin, som jag har gillat det jag gör *förutom föräldraskapet*, så mycket att jag hellre går iväg än ligger hemma. Jobbet och chefen. Idag skrubbade jag bort apelsin från ett fönster, härligt! :D

Bläe. Just nu känner jag mig inte så fräsch :P Jag mådde bättre när jag städade, men nu är jag varm och seg. Så länge jag sitter ner mår jag iaf inte illa. Har ätit två tallrikar yoggi, banan och müsli idag. Mycket te och vatten. Men, imon ska jag vara ledig. Aimée ska till dagis, och jag ska på utvecklingssamtal efter att ha lämnat henne. Sedan ska jag gå hem, och stupa i soffan:P På torsdag är dagis stängt, så Aimée är ledig. Vi får hitta på något :)

Nu ska jag lägga in lite bilder.. Sedan försöka äta en smörgås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0