Ajje!

Usch och blä. Har grymt ont i huvudet. Fick det precis innan jag skulle till dagis för att hämta Aimée, sedan hjälpte den vita snön till lite på traven, och nu försöker jag äta bort den. Får se hur det går.
Hade ont i huvudet igårkväll med, men då tänkte jag att det var för att vi steg upp så tidigt och åt dåligt under hela dagen. Sedan vaknade jag och mådde illa på natten och fick campa på toa i en halvtimme. Puh!
Var helt genomsvett när jag var färdig med hämtningen på dagis med. Jag är nog inte riktigt kry.. :P Nu slutade smörgåsen smaka gott med.. :P Jaja...

Jag försöker få i Aimée mellanmål. Hela eftermiddagarna brukar låta "hungi!", "vill ha nått äta", "vill ha nått munnen". Men nu när hon får smörgås så äter hon knappt. Jag misstänker att hon mest är sugen. Men om hon var mätt så skulle hon ju bli mindre sugen.. Jaja, jag försöker råda bot på det hemska humöret hon har haft. Det har lugnat sig sedan i helgen, men det har varit vanligt på eftermiddagarna, så jag tänkte att hon kan faktiskt är hungrig trots att hon har ätit på dagis. Får se hur det funkar.

Fick veta att Tfan har fått julledigt från den 19/12 istället för 22/12. Najs! Aimée går sista dagen på dagis den 18/12, sedan har hon lov till 7/1. Tfan jobbar lite efter nyår, en vecka tror jag, sedan ska han vara hemma och vara föräldraledig! Najs!!

Nu har fröken ätit färdig och ska få russin. Framför Toystory :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0