ingen återvändo..

Nu är man anställd på riktigt! Idag ska jag nämligen på mitt första företagsrelaterade julbord :) Tfan kommer hem vid 15:30, så att jag ska hinna med bussen 16:00, sedan har jag knappt en halvtimme inne i stan innan själva julbordet kommer igång. Ska möta upp med mamma och pappa Uffe där inne. De kommer in lite senare än mig, precis innan det ska börja, för pappa slutar på jobbet inne i stan vid 16:00, sedan ska han hem och duscha och byta om, och sedan köra in till stan igen till julbordet som börjar 18:00.. Lite stressat kanske :P

Jag har suttit framför tv:n idag, med dator och stickning i knä´t. Hemorojjder och förvärkar gör livet lite surt just nu, men jag ska väl kunna överleva :) Är ju i v.34 nu, så det börjar dra ihop sig :D Var inne på en arbetskamrats sida på FL, och blev bebissjuk :) Hon fick en flicka i början av november, och lilltjejen är precis samma sort som Aimée var när hon var liten, rund och go :) Man blir ju sjukt nostalgisk! Och otålig på nya bebisens ankomst...

Aimée har varit på dagis idag. De har varit i skogen i snön, och Aimée verkar ha haft trevligt.. Nu ligger hon under filten i soffan och tittar på den obligatoriska Findusfilmen :)

Vi firade förresten vår treåriga bröllopsdag igår. Med att hämta ut en ny vattenkokare på Råsmarks och käka på pizzerian. Vi har fått nya ägare och maten var bättre. Mer kryddor :)
På vägen hem handlade vi på ica, och när vi kom ut igen hade det slutat regna och börjat snöa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0