Lite vardag..

Tfan fick åtta dagars ledigt, med lön över jul av sin chef. Som tack skulle han ta min gamla trappstädning denna veckan, eftersom tjejen som har den nu skulle till Österrike. Men hon hade varit sjuk förra veckan så hon stannade hemma. Så idag jobbar Tfan vanligt istället, eftersom han hade lovat att jobba 8 timmar denna veckan. Sedan är han ledig resten av veckan.
 Aimée tittar på Micke Och Molle. Jag hoppas att hon håller sig lugn idag, eftersom jag i stort sett inte kan resa mig utan att få förvärkar.. Vi får se hur dagen blir.

Idag var det -9.3 grader ute vid 9 på morgonen. Jag vaknade av en blöt puss, och då har jag ju inte ens hund! :P Bara en galen treåring :)

Håller på att få spader på mitt internet med.. Skitrouter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0