Alla hjärtans dag..

..Och jag ska spendera dagen på bussen, i växjö, på terapi, på bussen igen. Knappt nått alls med Tfan. Uttet! :P

Dagislämningen gick väldigt bra idag! Hon var glad ända tills jag skulle gå, då blev hon lite lessen på mig. Men hon höll humöret uppe medans jag klädde av henne, så det går framåt. Så himla skönt!
 Kom hem, plockade undan disken, tömde diskmaskinen. Sedan kom jag iväg på min runda. Det var kallt idag. När jag lämnade Aimée var det -3.5, när jag kom hem från rundan var det -2.5.  Det rev lite i lungorna, men annars var det lugnt. Så länge det inte för varmt, så går det bra. Blir det för varmt så känns det bara som att jag inte kan andas, vilket gör att jag inte får ut syre där det behöver vara, och då blir det väldigt tungt i uppförsbackarna.. :P

Tfan har fått ta ledigt från jobbet halva dagen. Personalen tyckte inte att vi skulle ändra Aimées dagisrutin nu när det börjat funka igen, så eftersom jag ska in till Växjö idag, så får Tfan vara hemma från lunch. Faktum är att han åker från Nylund där han är och målar, med samma buss som jag kommer att hoppa på en hållplats bort för att åka till stan :P

Väl inne i stan ska jag hämta ut medicin åt Tfan. Borde köpa AD-droppar med. Segt att ekonomin är i botten, annars kunde det blivit trevligt att gå på stan lite själv. Problemet nu är att vi inte vet när Tfan får pengar nästa gång. Han fick papper från facket om att arbetsgivarintyget var fel ifyllt, vilket är gjort av en revisor *suck*. Dessutom påstår de att de inte fått papper om vad han gjorde när han inte stämplade, men han skickade med kopior om föräldrapengen samtidigt som intyget.. *suck igen* Blabla...

Kommentarer
Postat av: Hannie

Köööpa AD-droppar? :-o Såna hämtar vi gratis i väntrummet på BVC här :-o

2008-02-16 @ 18:58:12
URL: http://cedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0