Egentid..

Aimée har frisknat till från sin förkylning, iaf tillräckligt för att vilja gå till dagis. Igår var hon hängig, men imorse var hon knappt snorig! Själv är jag förkyld i två veckor innan jag känner mig som en människa igen :P Skönt att hon slapp dras med det längre iaf.
 Tfan jobbar lite idag. Han gick iväg när jag steg upp, 06:50. Har inte hört nånting än, så det har nog rullat på. Jag var och lämnade skrutten på dagis. Det gick bra ända tills bröderna E kom, varav den äldsta inte alls ville gå på dagis idag. Vinkelslip och tårar var det som gällde, så Aimée blev lite smittad precis när jag skulle gå. Men när jag 30 sekunder senare gick in igen, för att hämt mina vantar, så hade hon tystnat :) Det går över snabbt. Får se vad de säger när jag hämtar. Om 45 minuter :P

När jag kom hem slog jag nog nått slags personligt världsrekord i driftighet! Först tömde jag diskmaskinen, fyllde på den lite igen, diskade handdisken. Tog mig i kragen och letade fram mina träningskläder och Ipod:en och gav mig ut! Sprang bara en liten runda idag, det kändes i lungorna! Men gött när man kommer hem och känner att kroppen har fått anstränga sig, för en gångs skull :P Lyckades få en blåsa i hålfoten, hur är det möjligt?? Jag måste verkligen köpa nya skor.. :P Det löser sig nog. Tanken är att vi ska in till Växjö denna veckan.. :P Vi får väl se, men om vi kommer iväg så är det nog dags för nya skor..

Har hunnit duscha, äta mellanmål och dessutom sy ihop Aimées två nya tröjor! Symaskinen och stereon har gått glödhet här hemma :) Kul när man hinner med så mycket.

I eftermiddag ska jag ringa F-kassan med. Sköt på det imorse, och nu har de lunch, den kan vara fram till 13:00 om man har otur :P Hoppas att Aimée sover en stund i eftermiddag, så att jag kan prata i telefon utan att hon skriker jämte. Det bli lite svårt att koncentrera sig då...

Hitta på någon middag med kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0