Finally!!

Idag! Idag gick Aimée full tid på dagis, gnälligt vid lämningen, men sedan hade det gått bra.

Jag gick hem igen, bytte om och gav mig ut på min runda. Det börjar löna sig nu, mina ben värker inte längre och det känns inte lika kämpigt att ta sig runt. Jag kommer nog att fortsätta på samma runda veckan ut, sedan får vi se vilken runda jag springer nästa vecka. Det är så himla skönt att ha kommit igång igen!
 När jag kom hem tog jag det lite lugnt en stund, duschade, och satte mig sedan vid symaskinen. Blev nästan färdig med en  tröja till Aimée. Har bara fållen kvar, den ska jag nog hinna med imorgon.

Hämtade Aimée på dagis vid 11:45, hon var superglad, och hade t.o.m ätit ordentligt! Vi gick bort till ica, för mina bananer var slut! Katastrof!! :D När vi kom hem blev Aimée sur för att vi inte skulle vara ute och leka. Jag hade inte ätit sedan frukosten vid 07:00, så sju timmar senare var jag ju vrålhungrig.. Men först fick jag sitta med Aimée vid tv:n en stund. Sedan somnade hon, och då passade jag på att äta lite.

Pratade med mamsen en stund.. Slöade mest :)
Sedan började jag med middagen, och Tfan kom hem från jobbet..

Hur man får kakor när ens partner åker och handlar, utan att be om det :
-Älskling, glöm att inte köpa kakor! 
:D Sagt av min mams till pappa ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0