Instruktioner..

Vaknade 05:15, av att Aimée behövde ny blöja. Dumma tänder!! :P Som väl är så somnar hon om, som om hon aldrig varit vaken :)
 Hon var pigg och glad på morgonen, så jag har lämnat henne på dagis idag. Det var som vanligt grinigt vid lämningen, men hon gick med personalen in, och verkade inte särskilt intresserad av vart jag tog vägen.

När hon var lämnad, knatade jag bort till Gustav. Han hade vaknat i tid, och t.o.m ätit frukost. Så vi drack en kopp te och rökte lite vid fläkten, innan vi gav oss ner till byn. Fick instruktioner på städvagn, "garn" (städmopparna), glödlampor, stege, trappuppgångar och källargångar. Det ska nog gå bra. Det känns nästan som att det ska bli kul att städa.. Första jobbet på 6 (!!) år.. Ser jag bara till att komma iväg, så ska det nog inte vara några problem. Det är ju väldigt flexibelt, huvudsaken är att det blir gjort en gång i veckan, det ska jag väl klara av? :)

Synd bara att Gustav ska flytta. Man vänjer sig fort vid att han en bra vän nära. Men, som han sa, han kommer ju tillbaka, i sommar antagligen..

Jag har hunnit diska sedan jag kom hem. Snart ska jag gå och hämta Aimée, sedan ska vi äta mellanmål, handla lite och bestämma middagsplanerna.. Jag ska skicka ett paket med, sedan är alla Traderaauktioner avslutade. Najs!

Kommentarer
Postat av: mamma k

Kul att det verkar som ett okej jobb att städa! Lycka till! Puss

2008-02-11 @ 11:26:56
Postat av: Hannie

Jag är heeelt övertygad om att det kommer gå bra på jobbet! :))

2008-02-12 @ 00:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0