Oväntat sms..

Ja. Här sitter man helt fredligt och glor på fotboll, osså plingar mobilen! Vem f*n skickar sms till mig mitt på kvällen? Jag har fortfarande inte blivit klok på det, kan jag avslöja.

Hej heter magnus bor i småland.. Hittade ditt nr på mitt gamla nr.. Funderade påvem du är? Ålder? Var du bor? Hoppas du vill svara.. Kram

Jag svarade att det var minst sagt ett oväntat sms, jag heter Fia och bor osså i småland.

Ålder?

Det var ju ett trevligt svar, tänkte jag. Nu skräms vi lite :)
24, tatuerad, piercad, gift mamma

Svaret lyder..

Det var ju synd

Jo! Verkligen, min mobil är ju en automatisk dejtingservice :P Den verkar funka dåligt bara, eftersom jag är en upptagen smula. Fast det är klart, den funkade ju bra när Tfan och jag blev ihop... Ny fon, inte samma skills. :)

Förresten så tycker jag inte att det är så synd om mig :) Trivs ganska bra här i min nedsuttna Ikeasoffa, i velourbrallor, med snacks och mannen som med jämna mellanrum surar på domarn.. Eller spelarna :) Mig går det verkligen ingen nöd på :)

Dessutom har jag bakat kanelbullar idag. Och gjort snitzel.. Eller hur det stavas :P

Kommentarer
Postat av: Juwligast

vad är det för match du kollar på? :)

2008-02-02 @ 21:56:10
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: allicen

vilket gulligt sms :) även om det är lite långsökt att tro att man ska få ragg! haha!!

2008-02-02 @ 21:57:25
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Juwligast

Svar: Jo kanske, men saken var den att jag också kollade :D en stund dock, det gick ju inte så bra, så jag satte mig vid datorn när de hade spelat cirka 25 av andra halvlek. Men man kan ju inte alltid vinna :)

2008-02-03 @ 10:23:46
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0