Skönt för mammahjärtat!

När vi kom till dagis idag, möttes vi först av ett olyckligt "mammaaa!" som snabbt övergick till "tittuuuu!!" och värsta flinet. Aimée t.o.m en stund över att sparka boll med Tuva innan vi gick hem. :) Det hade gått mycket bättre idag. De hade planerat för fingerfärg idag, men det ville Aimée inte vara med på. Fast det var bara ett av sju barn som behagade måla, så hon var inte ensam :)
 Mitt på dagen hjälpte vi Tfans svägerska med dagishämtning. Såg ganska kul ut, tre vuxna, en femåring, två sittvagn och en tvilling-liggvagn.. :P

Mina auktioner gick ut idag med. Fyra sålda, varav två redan är betalda, så vi har varit på ica för andra gången idag, och skickat iväg paket. Handlade lite extra med..

Det gick så bra på dagis idag, att de ville att hon skulle komma imon med. Egentligen går hon bara måndag-torsdag, men eftersom hon har varit en timme mindre per dag, så kör vi imon med. Då hinner jag springa min runda på morgonen med. Gött!

Nu ska vi laga middag.. Undra om jag satte igång plattan till pastavattnet?... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0