Ingen storm idag.

Det har blåst hela dagen, från och till. Men det blev ingen orkan :P
Tfan har bakat istället. Bröd, frallor och nu OreoCookies som ska med på kalas imon. Senare ska han göra Mud Pie med.. Mumsi! :)

Har fått en cdpelare såld idag, alltid nått. Annars verkar det tyst omkring vår Blocketannons. Jag satte ut en skötväska på Tradera imorse med. Den blev såld på Köp Nu mitt på dagen. Tyvärr så har det blivit strul med betalningen. Jag skrev i mejlet att jag hade kollat postens tabeller, och att frakten skulle bli 140kr. Ifall jag kunde skicka den billigare så skulle jag bara föra tillbaka de pengar som blev över. Fick ett surt mejl om att 140kr som frakt måste vara ett skämt, och om det kostar så mycket så ville personen inte köpa väskan. *suck* Jag blir så trött på människor som inte tänker igenom köpet innan de bjuder. Hade köparen dessutom verkligen läst igenom mitt mejl, så hade hon/han sett att de skulle få pengar tillbaka ifall det blev billigare. Mejlade tillbaka med mått och vikt på väskan, och skrev var jag hade kollat priset, och skrev att de med kunde gå in där och kolla. Erbjöd att skicka den som brev, men eftersom jag inte är säker på att den går igenom som brev så skrev jag att de kunde bli tvungna att lösa ut väskan på posten. Bajs. När jag väl tar mig samman och lägger ut något så råkar man ut för knasbollar.

Just nu sitter Aimée och tjatar på Tfan. Hon tycker att han jobbar för sakta med sina kakor.. :P

Imon ska vi hem till svärmor och hennes man Lasse. Lasse fyller 61, så han ska firas lite. Därav det stora kakbaket idag. Tfan gjorde sig frivillig till efterrätten :) Det blir bussresa till Lenhovda, med vagn och bilstol. Tjo! :P

Pratade med mamma med. De hade bara haft 5-6 timmar med strömavbrott idag. Väldigt lindrigt, med tanke på hur det brukar bli när det blir minsta vindpust :P Dessutom fungerade telefonen! Hihi! Man blir en smula härdad :P

Nu ska jag... göra nån nytta.. Tror jag. Dricka ett glas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0