På-stan-måndag.

Jag mådde så pass bra imorse, och fortfarande, att vi åkte in till Växjö. Fick mycket gjort. Aimée fick lite nya kläder, vilket var kul. Men jag insåg osså att efter att jag börjat sy själv, mer och oftare, så är jag inte alls lika intresserad av att shoppa till henne. Det ä lite kul en stund, sedan börjar min hjärna "Äsch, det kan jag sy själv, för en tredjedel av priset!" :P
Tfan fick äntligen sina efterlängtade jeans, jag hittade osså jeans, från Koola Anna. Helt otroligt, efter att ha sökt igenom hela centrum och bara hittat supertajta, raka jeans. I´m impressed!
 Var inne och frågade om min kappa/rock/jacka som jag köpte för ett år sedan. Det verkar inte som att jag kommer att få nån hjälp där jag köpte den. Irriterande. Jag blev ganska besviken, är van vid att de är tillmötesgående och försöker hjälpa till. Men, denna butiken brukar inte sälja kläder, och ska inte fortsätta med det, så jag antar att de inte har sån vana som jag är van vid från t.ex Bike4Fun. Bajsbajs, men så är det. Tänker inte krabba mer med det, utan jag ringer syexperten, min moster, och kollar med henne om hon kan fixa den.

Aimée har kläckt ur sig ett ord till idag. Var inne på Po.P och köpte fyra par trosor, som hon ska ha när vi pottränar. När vi kom hem packade jag upp hennes kläder på matbordet medans hon åt. Mitt i kringlan fick hon syn på trosorna!
-E´ de´?
-Det är dina trosor.
-E´ de´?
-Trosor, sånna man har istället för blöja.
-.... Totooo!!!

:P Vår unge är totalfnas! Men vi älskar henne ändå :D

Sedan använde hon ett par, och råkade skvätta i dem, och då var inte det roligt längre. Vi fortsätter imon, idag har väl kanske inte varit perfekt pottränardag, precis. :P

Nu ska jag kolla om jag har fått mejl från tjejen med det roliga tyget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0