Så här på kvällskvisten...

Jo. Dagen har gått undan, utan att något speciellt har hänt. Bara tråkigt väder, ica-promenad, matlagning och en hyper Aimée :P
Näe, just nu rör sig hårfunderingar i min hjärna. Jag har haft rosa hår en gång i tiden, en av många färger. Börjar få lite längtan tillbaks till den där färgen, men! Föratt det ska bli riktigt illrosa så måste håret blekas, nått fruktansvärt. Det funkar inte, om man inte har kort hår. Nu har jag ju äntligen fått till mitt långa hår, om man bortser från senaste klippningen, när det var ille slitet och var tvunget att kapas.. Iaf, klipper jag det nu, så måste det bli kort. Då kommer jag ju snart stå där igen, med en utvuxet frisyr, och troligtvis en längtan efter långt hår igen.. Finns det nått mellanting som skulle funka? Klipper jag mig så kommer nog lockarna att ryka med.. De kom efter Aimée, så de är nog inte särskilt permanenta, men jag hade ju precis lyckats vänja mig.. Iofs så höll de inte heller för senaste klippningen, så just nu är håret mest.. mysko. Det är väl därför funderingarna har kommit upp. I´m in need of change!!! :P
image15

Så här såg jag ut när jag skulle fylla 17. Känns som hundra år sedan, fast ändå inte :P Funderar på reaktionerna på dagis, om jag skulle dyka upp där i den hårfärgen :D Kanske kunde vara kul :)
Jag babblar, känner jag...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Spontant: NEJ. Inte klippa!
Du passar skitbra i långt hår!

2008-01-30 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0