Vanlig Söndag.

Jupp. Ica, Tfan har bakat kringlor, vi har ätit tacos...
Aimée har bajsat på pottan idag med!! Jag är så stolt att jag kan spricka :)
Vi har tillägg på ordlistan med..
bi -bil
baa -majs *väldigt lika ord :P*
kåå -korg
brrrr -bröd

Ett gammalt uttryck som jag glömde i gamla listan, är ju;
titt-uuuuh! -tittut

Jag har haft ont i huvudet idag, så jag har inte fått någonting gjort. Igår hade jag ont i lårmusklerna med, utan att ha gjort nått :P Knas.

Fick veta att svärmors katt Sune blev påkörd i lördags. Tackes kissen! Och stackars Sara *den andra kissen*, som nu är ensam kvar, utan kompis. Usch! Ha vett att stanna när ni kör på djur, era.... muppar! Det var det bästa jag kunde komma på..

Jag är helt tom i bollen idag. Som hela helgen.. För någon dag sedan sa jag åt Aimée att jag "bara skulle ta ut t-shirten ur diskmaskinen...." Jag menade skeden, men det blev väldans fel. :P Sa nått annat konstigt med, men det har jag glömt!

Jaja, imon är det mening att vi ska in till Växjö. Får se hur jag mår, men är allt oki så åker vi! Skönt att komma hemifrån lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0