snygg städvagn..

Jo, idag fick jag komplimang för städvagnen :P Av en kvinna som tydligen städar på kontor. Hon letade mer jobb, så jag erbjöd henne mitt :) Varsegod! :D Iaf, så fick hon mitt nummer för att bli slussad vidare till chefen så småningom. Får se om hon ringer.

Igår var jag på mödravården. Bara allmänt prat och lyssna på bebis. Det var bara det att bebis inte alls ville vara med! Det var aldrig några problem med Aimée, hon sparkade mest på apparaten.. Igår tog det typ fem minuter innan hon hittade hjärtat, och hon började t.o.m fråga om jag hade mått illa eller haft några blödningar. Fy fan. Elak bebis!! Fyyyy på dig bäsen *som Aimée säger*.. Barnmorskan trodde att moderkakan ligger fram denna gången, och då kan det vara svårt att hitta. I naveln lyckades BM snappa upp ett tickande. Annars var mitt bultande hjärta bara i vägen :P Trodde ju att jag skulle avlida..

Det var meningen att jag skulle åka hem och vara barnvakt åt Aimée sen. Medans Tfan åkte till Lenhovda, där jag nyss varit, för att skriva in sig på arbetsförmedlingen. Vi hade nämnligen kollat på nätet kvällen innan, så att det verkligen skulle vara öppet. Men när jag kollade på dörren när jag ändå var där, så var det stängt hela sommaren.. Bra med info :P

Så jag åkte hem, åt lite, sedan tog vi nästa buss in till stan hela familjen. Tfan skrev in sig, och Aimée fick nya skor. Adidas :) "Tyvärr" så är de de enda skorna jag hittat i vår skitstad som håller för litet barn. Sorry Pax! :P Kavat har jag iofs inte provat, men de är ju ännu dyrare än Adidas.. Och osnygga :P :D
Jag shoppade mig garn och stickor :)

Nu ska jag äta smörgås... Hungrig det e man hela tiden, hela dagen lång.. Fast jag har bara gått upp 1½ kg sedan bebis kom till :D Nöjd! Än så länge, ge det två veckor så kommer 5 kilo bara smack! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0