Måndagens innehåll..

Jaaa.. Jag har jobbat. Först på förmiddagen, sedan hämtade jag Aimée på dagis, var hemma och degade lite. Tittade på Djungelboken (Nalle Loooo!!!) ... Pratade med mamsen, diskuterade lite, vilket resulterade i att jag tog mig samman och ringde ett annat samtal :P
 Efter smörgås i soffan gick vi till ica i värmen.. Aimée fick glass och jag fick dricka. Jag hade redan gett mig själv glassen för dagen, efter jobbet.. Köpte lite salladsgrejor med. Det är nästan det enda jag verkligen klarar av att äta när det är så här varmt ute. Sallad och grille.. Och glass :D
Så idag blev det kyckling och couscous-sallad med melon, tomat, avocado och ägg. Mumma! Tycker jag. De andra i familjen är inte så förtjusta i sallad..

Efter att Tfan kommit hem och vi hade ätit.. Och Aimée somnat på matbordet med en bit kyckling i munnen.. :P Så cyklade jag bort till jobbet igen, för att städa de sista fem trappuppgångarna i A-mo denna veckan. Imon ska jag städa en timme i Älghult, sedan är jag "ledig" resten av veckan.. Problemet är bara att på onsdag ska jag till läkare, på torsdag ska jag på terapi, fredag är ju helg.. På måndag ska jag på nytt läkarbesök.. Tur att man inte är sjuk :P

Härligt värre.. Skitvarmt är det iaf. Aimée behöver sandaler och shorts.. Jag behöver peningan :P


Blablabla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0