Shoppingdag..

Jo, Aimée skulle ju ha shorts.. Why? Whyyy??!! Varför finns det inte snygga kortbyxor?? Vaffö? Till tjejer finns det korta brallor i frotté, och i mina ögon fattas bara rullskridskorna och hamburgerbrickan... Eller så är brallorna ner till halvvägs på smalbenen, och det är inte heller som jag hade tänkt mig.. Inte verkade det bättre på pojkavdelningen.. *suck*
 Vi var inne på HM, Lindex och Po.P igår. Idag gav vi upp på Lindex och knatade bort till Pirajja, där jag såg Nova Star på rea igår :) Den randiga klänningen med kamostjärna och en rosa tub/ballong-klänning med röd mudd hamnade i kassen.. 20% rea med, alltid najs :)
Dessutom gick vi in på Krokodila där vi köpte den gröna omlottklänningen från KikKid, som vi båda suktat efter ett tag :) Tur att man har Aimée att handla till, nu när jag har gett upp lite om mig själv :P

Handlade inget alls till mig själv. Jo, lösgodis :P Tfan köpte sig en klippning. Fikade lite på Åhlens med, de har supergoda varma mackor där.. Fast inte som SubWay, och där har jag fortfarande inte varit sedan de kom till stan! Skäms, Fia!! :P

Buhu,.. Jag är nästan hungrig, men smått illamående.. Bleä. Får nöja mig med te för tillfället. Tackes mig :P Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0