Sovmorgon!

Oooh! Jag fick sova till 08:30 idag! Gött. Härligt att få sova tills man vaknar själv för en gångs skull. Det är sånt man lär sig uppskatta när man fått barn :) Nu sitter vi här vid frukost, jag med min leverpastejsmörgås..
 Vi väntar på att Tfan ska komma hem från jobbet. Sedan ska vi in till Växjö hela bunten. Borde kolla min bank innan dess..

En av anledningarna till varför jag sov så länge idag, var att vi har börjat sova med öppet fönster. Och inatt verkade alla Alstermos kor (!!) fått fnatt. Det var  nån sorts konster från tre tiden fram till fem.. Jag visste inte att kor kunde störa på det viset. Vi bor inte ens nära byns enda bondgård heller, så jag kan ju bara tänka mig hur resten av byn hade det :P

Idag borde jag försöka hitta lite kläder till mig själv, men det känns inte så troligt. Jag känner mig omotiverad. När jag ska handla så finns det tre humörstämningar jag kan ha. Det första hittar jag allt jag vill ha, men det kostar alldeles för mycket och dessutom är jag pank. Två, jag har pengar att handla för men hittar inte ett skit. Det brukar oftast vara något av de två alternativen. Men ibland infinner sig nr tre, när jag hittar det jag vill ha, samtidigt som jag har råd med det. Jag hoppas på nr tre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0