6 år...

Idag är det 6 år sedan Tfan och jag träffades, det ni!

Annars har det varit lugnt. Var på ica, pulsade dit i snöeländet. Tfan har bakat och tvättat. Jag har lagat middag. Aimée har varit lite dagen efter idag. Flera bajsblöjor och lite halvdant humör. Ungen är inte van vid grädde och smågodis :P

Imon är det ju måndag, fast helg iaf. Vi ska kanske försöka få upp kökssoffan till sovrummet.. Så att den inte tar en massa plats i matrummet. Dessutom har jag fått en bänk av mormor och morfar. Det är typ en mindre kökssoffa, som stått i deras kök så länge jag kan minnas, och den är ungefär.. hur gammal som helst, de samlar på antikviteter. Så tanken är att den osså ska få plats någonstanns när vi väl får hem den. Den står hos mormor fortfarande, ihop med tre tavlor som hon gjort och jag valt... Jag kanske skulle ta ett snack med mamsen, så att vi kunde hämta grejorna någon dag?:)

Näe, det blir inte mer spännande än så idag...

Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh, GRATTIS! :D 6 år är fan LÄNGE :D

2008-03-24 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0