Återfram..

Tbx.
Nu har jag varit på vårdcentralen, dagis och ica.
På vårdcentralen var distriktssköterskan lite förvirrad. Hon hade aldrig sett något liknande det jag har på min tå. Det kan aldrig vara bra :P Jag fick en tid till läkaren iaf, 14: april. Då ska vi prata om min mage med. Eller, huden på min mage rättare sagt. Jaaaa, jag vet att det är normalt att få lite lös hud efter att ha varit gravid, men jag ser fortfarande ut som om bebis kom ut för två veckor sedan. Det kan inte vara rätt, och det tyckte inte sköterskan heller. Fick t.o.m alternativ ifall jag inte skulle få hjälp genom vårdcentralen. Hon var väldigt bra.

Knatade vidare för att hämta Aimée. Hon satt och åt, och Tfan ringde så jag passade på att uppdatera honom om v.c-besöket. Sedan gick Aimée och jag till Ica. Jag hade glömt ta med  mig napp, så det var lite katastrof nästan hela vägen :P Men när vi kom hem somnade hon i vagnen efter att ha fått napp. Jag hann inte ens klä av henne. Så jag vet en skrutt som kommer att ha svettiga fötter när hon vaknar :) Fick av henne mössan iaf, och knäppa upp overallen lyckades jag med osså, utan att hon vaknade.

Nu ska jag slappa och göra ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0