Vardag igen..

Jupp. Skönt med vardag :)

I söndags hade kalas här. Det var gemensamt födelsedagsfestan för Tfan och Anna, Tfans brors sambo.. *puh!* Bara Tfans släkt. Vi var 12 vuxna, plus tre barn ålder 18 månader till snart 6 år, plus två 6 månaders... Gah!!! Vi fick plats, men det blir varmt fort, och jag får desperat rökbehov väldigt snabbt :P Mycket folk i vår tresitssoffa, på golvet, runt bord, små bebisar på golvet. De är bara två, men ändå lyckas de vara överallt, akta fötterna!! :P

Jaja, det gick bra. Alla var glada, blev mätta, ingen blev sjuk förutom den som var förkyld redan när han kom.. :P

Idag har jag jobbat. Kallt som fan när jag gick hemifrån, så jag hade extra brallor under jobbarbrallorna... Men så fort jag kom in i trapphuset och städade så blev jag svettig istället.. *suck* Men jag fick iaf gjort det jag skulle idag, hann hem och äta lite innan vi skulle hämta Aimée på dagis. Tfan var hemma idag, vår chef återhämtar sig fortfarande från Vasaloppet :)

I lördags blev jag äntligen färdig med det senaste syprojektet! Började ju med ett par byxor till Aimée, för typ två veckor sedan. Sedan började jag jobba och all tid försvann! Men, i lördags bestämde jag att hon skulle ha just de byxorna på kalaset. Så jag var tvungen att sätta igång. Ibland behöver man en kick i butten :D
Jag började kl 21, höll på fram till 22, för då skulle jag kolla på American Hotrod, jag är trots allt "raised by raggers" (jag menar "veteranbilsentusiaster" ,naturligtvis). Så jag nålade under tiden jag tittade på det, och sydde i reklampauserna :P Men de blev iaf klara! Lite knas blev det i omgångar, men det skriver jag om i sybloggen istället. Så fort jag har tömt kameran. Det är inte ikväll.

Imon ska jag jobba igen. Sedan är jag leeeedig!
Tjo! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Veteranbilsfantaster, var det ja! Liiite stil om man får be... Haha! Fast å andra sidan så kanske... We're gonna rock this town, å så vidare så fort solen tittar fram och man kan ta ut bilen igen...

2008-03-07 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0