Vardagen är tillbaka.

Jupp, så var det  tisdag igen, fast att det känns som måndag, bara för att vi var lediga igår, hela familjen. Tfan jobbade, Aimée gick till dagis och jag jobbade. Lite knas att pulsa genom snö för att komma till dagiset idag bara.. Städningen gick bra. Störigt med en massa snö mellan trappuppgångarna bara. Jo, det plogades, men hela tiden där jag redan varit. Vid ett tillfälle fick jag flytta städvagnen för att vaktmästaren skulle kunna ploga som han ville. Det var inte den vanliga vaktmästarn, han har nog passat på att ta semester ju nu :) Han hade troligtvis plogat i omvänd ordning :)

Blah. Jag har ingen inspiration. Jag ska glo på Everest och dricka te. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0