Äventyrsdag.

Tjo! Här är det full rulle :P
Aimée steg upp vid 06:00 imorse, så det var bara för mig att se glad ut :P Vid 08 kom Tfan osså upp. En timme senare bakade han och Aimée muffins. Aimée var väldigt engagerad! Vispa och hälla i vaniljsocker.. Slicka skålen med, det är nästan största nöjet! "Aimée bakaa!" :D

Sedan knatade vi ut. Rätt ut i skogen! Aimée knatade runt lite, vattenpölarna var mest spännande. Man kunde nästan tro att hon aldrig sett en vattenpöl innan :P Men men, vi åt Aimées muffins och Aimée gick en bit själv innan det lät "Aimée åka agnen, Aimée tutte" Lite trött, men det går ju inte an att sova när man är ute.

När vi kom hem limmade Tfan och jag ihop två prydnadssaker som gick sönder när tavlan slet sig från väggen.. "Mamma laja daake" Mamma laga drake :P
Snart ska vi börja med middagen, köttfärsbiffar och typ potatis.. Mos kanske. I eftermiddag kommer pappa Uffe och hämtar Aimée och mig, sedan åker vi hem till mamsen för lite umgås! Tfan ska ändå jobba imon, och jag har inte lust att sitta här hela dagen..

Later-ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0