Förberedelse-fredag..

Jupp. Imon är det kalas, så förhoppningsvis kan jag förbereda en hel del idag.. Annars blir det körigt imon, eller härjigt, som målare tydligen säger :)
Jag mår bättre idag. Bebis knölar som vanligt, inget illamående och än så länge inga stötar i bäckenet heller.

Aimée är dagisledig idag. Hon hade vänligheten att ge mig sovmorgon till 07:30, sedan kom hon in i vårt sovrum, och jag kunde ligga kvar till 08:00. All sovmorgon är värdefull :)
Nu har vi ätit frukost, och Aimée har bäddat ner sig i soffan framför Pettson och Findus julkalender :)Fan vet om hon inte har somnat med.. Då kanske man skulle passa på att sy lite? Om det är möjligt...

Nähä, nu satte hon sig upp :) Borde nog försöka aktivera henne lite idag, gå ut och leka eller något. Men det är så fruktansvärt tråkigt väder ute bara. Än så länge regnar det inte iaf, men det är nog på håret.. Får se om kusinerna har möjlighet att leka lite idag kanske. Ska skriva ihop en icalista inför kalaset med, och handla, men vi får nog gå två gånger idag. Först handla till middagen, och sedan inför helgen och kvällen. Blir så mycket annars, blir svårt att cykla med alla varor :)

Jahupp.. Borsta tänderna kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0