Häppi börfdäjj too me!

Jupp, idag blir Fia 25 år gammal. Jag har än så länge firat med dagislämning, velourbyxesy och telefonprat med mamsen.. Gött. Fick ett fint kort från svärmor och hennes Lasse, och ett vykort från mina biologiska farföräldrar som var på semester i Thailand. Svarade dem via mejl.
 Jag ska snart till dagis igen, för hämtning. Borde ta en runda runt ica med på vägen hem. Har bestämt god middag till mig själv, men måste handla för att det ska gå ihop..

Det snöar lite ute! Det ska enligt hårda traditioner antingen snöa eller ligga snö på min födelsedag. Har bara missat två år tror jag. Fast då fick jag veta att det snöade nån annanstanns, där iaf en av mina familjemedlemmar befann sig, så det gilldes nästan.. :P
 Egentligen borde man väl ha tårta med, eftersom man fyller år. Men jag är inte så glag i tårta, så det får nog va :P

Igår var vi i växjö en timme på eftermiddagen. Tfan skulle komplettera present till mig, och jag hade ingen lust att sitta hemma själv med Aimée hela eftermiddagen, så hon och jag åkte med. Var inne på Panduro för att köpa grön och vit mossa, men det hade de inte inne. De föreslog att jag skulle beställa på nätet, då tog det en vecka innan man fick hem det. Det tyckte jag var lite sent eftersom första advent är på söndag :P Hittade strumpor och mammatrosor på HM, nu finns det ingen återvändo :)

Måste nog skriva en shoppinglista.. Ska ju snart hämta!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis igen!!

2008-11-25 @ 15:58:21
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0