Skön kommentar på dagispysslet..

Idag har Tfan och jag varit på dagisets pysselkväll, där vi fick pyssla ihop Aimées julklapp.. Träffade bl.a Lena där, och det var ett mindre ståhej över min mage och veckorna jag har kvar innan bebis ska komma.. I veckan lade jag dessutom ut en bild på magen på bilddagboken..



Lena kommenterade ikväll bilden med "Du hade väldigt snygg rumpa!" :D Ihop med att jag bara har mage :) Osså skönt att höra, med tanke på att när man är kortare än 1.60 och har en tendens till att få stora barn, så blir ju magen osså stor. Men folk i allmänhet har en tendens att säga "va stor/tjock du har blivit" Istället för "vilket stor mage du fått".. Det är en väldig skillnad kan jag avslöja.
 På bilden har jag gått 31+1, plus en massa extra kilon, men det orkar jag faktiskt inte bry mig om. Denna gången tänker jag skita i vikten och bara glädjas åt bebisen!

Nu ska jag slöa.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vad stor du har blivit!! :D

Vill påpeka att när jag säger så till gravida tjejer så syftar jag såklart på MAGEN och inget annat. För vad jag kan se har du väl inte lagt på dig något på varken lår eller armar? :)

Hur som hellst, skitsamma! Huvudsaken är att ni alla mår bra! :)

2008-11-20 @ 13:34:42
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0