jo, just det..

Nämnde jag att man lätt blir shoppoholic när man ligger hemma i soffan och tycker synd om sig själv? Jodå, då det är minst passande eftersom man tjänar minst pengar i tvsoffan! Jo, jag lovar.. :P

Iaf dessa har fastnat i min shoppingnerv...


Det gröna toppsettet med tillhörande åkpåse, till bugaboovagnen som står snällt och väntar i långgarderoben som så småningom ska bli bebisrum.. Jag tycker att det känns som om bebis behöver ett matchande set som inte är rosa... Men, nu är det väntetid till februari tills man får settet, vilket är ganska lagom, eftersom bebis kommer i januari.. Och var ska jag hitta dessa små slantar då?  Hjärnan hittar på fem tusen olika ursäkter, som att vi har ju inte shoppat så mycket till bebis än, och spjälsäng har vi ju redan, skötbord med, så egentligen har vi nog pengar över, yadiyada.. :P
Vi får väl se. Jag får rådfråga med Tfan. Fast det brukar sällan hjälpa.. "Gör som du tycker", brukar han råda mig.. :P

Nu ska jag sticka, innan jag bestämmer att mamma har tid för ett telefonsamtal..

Kommentarer
Postat av: Hannie

Men shiiit, det är ju kanske världens bästa råd du får från guuben din! :D Go for it!

2008-09-23 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0